Aftellen...aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Neef - WaarBenJij.nu Aftellen...aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Neef - WaarBenJij.nu

Aftellen...aftellen

Door: Natalie de Neef

Blijf op de hoogte en volg Natalie

22 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Nog 2,5 maand en dan ga ik...

09-09-09 start mijn wereldreis...een droom die uitkomt! Mn ticket is binnen, nu nog vanalles regelen, goed door blijven sparen en GAAAAAAAAAAAN!!!

Welke landen ben ik allemaal van plan te bezoeken: Thailand, Cambodja, Vietnam, Hong Kong, Australië, Nieuw Zeeland (misschien Fiji), Argentinië, Miami, Panama, Costa Rica en chillen en duiken en cocktailtjes en slapen en eten en chillen en zwemmen en zonnen en chillen in Mexico en Belize :-)

Ik ben van plan om 7 maanden te gaan reizen en bovenstaande landen te bezoeken. Maar reizen betekent vooral doen waar je op dat moment zin in hebt, eerder weggaan als je het niet meer leuk vindt en langer blijven als je er nog niet klaar mee bent...dus er kan nog vanalles wijzigen! Ben benieuwd! Ik heb er zin in!!!

Om de thuisblijvers goed op de hoogte te houden, zal ik mijn ervaringen bijhouden op deze site, inclusief leuke foto's en filmpjes van Natalie around the world!

Berichtjes worden zeeeeeeeer gewaardeerd! Ik vind het erg leuk om te lezen wie mn verhalen heeft gelezen, wat jullie ervan vonden en natuurlijk hoe het met jullie gaat!

Xxxxx nog vanuit Amsterdam

  • 13 Juli 2009 - 09:30

    Sil:

    Ik heb me aangemeld hoor!
    Doei doei succes met alles! x

  • 17 Juli 2009 - 14:27

    Edwin & Lis:

    We gaan je in de gaten houden hoor ;-)

    Liefs,
    Edwin & Lis

  • 12 Augustus 2009 - 15:47

    Anne:

    Aloha,

    Heb me aangemeld en vind het helemaal leuk voor je!

    We gaan je volgen :-)

    Kus

  • 22 Augustus 2009 - 17:14

    Sas:

    Hi Naat,
    Geniet van je vrije 1,5 week in Nederland! Het is zo voorbij en dan begint je avontuur. Leuk om het vanaf de zijlijn mee te lezen.

    Sas

  • 02 September 2009 - 07:08

    Elllen:

    Nog een weekje! Gaat wel snel zeg!
    Heeeeeel veel plezier zometeen!
    Kuz,
    L

  • 06 September 2009 - 12:51

    Bob:

    Je site staat in m´n favorieten... Trouwens....Fiji móet je doen, hoor.

  • 06 September 2009 - 14:39

    Jessica:

    Jawel, eerste berichtje van vele die nog gaan volgen! Ik heb me in ieder geval aangemeld zowel met mn thuismail als werkmail !
    Maar (gelukkig) eerst nog even genieten van 3 dagen mn zussie gewoon nog in de buurt!
    XJes

  • 07 September 2009 - 10:13

    Jean:

    Hoi Naatje,
    Heb me aangemeld en onder mijn favorieten gezet, dus ik zal niets missen, behalve jou dan !! X

  • 07 September 2009 - 10:19

    Els En Madieke:

    Hoi Nathalie.
    Wat een onderneming weer zo' n wereldreis. Ga je in je uppie? We zijn echt jaloers op je. Maar ja, je hebt mensen die praten er alleen maar over, (zoals wij) en mensen die het ook echt doen als ze de kans hebben en krijgen.
    Wij wensen je een hele fijne reis toe vol avonturen. Geniet ervan.
    Leuk dat je ons ook je reisverslag toestuurt.
    Ik zal hem Sjoerd ook doorsturen als je dit goed vind?
    Heel veel reisplezier toegewenst
    Groetjes Els en Madieke

  • 07 September 2009 - 10:19

    Huub:

    Aangemeld!! ;)

    (K) Jantine

  • 07 September 2009 - 10:34

    Pa En Ma:

    nu nog maar 2 nachtjes slapen gaat de grote reis beginnen.wij wensen jou dan ook een prettige vlucht naar je eerste bestemming en een hele mooie tijd daar we horen wel hoe het begin is verlopen heel veel plezier en dat alles maar voorspoedig mag verlopen.wij houden van onze benjamin kusje,s.

  • 07 September 2009 - 10:52

    ANNEEE:

    Naatjeee!! Ik nu in Amsterdam en jij de wereld over.. lekker gepland! ;) Ik wens je heeeeel veel plezier! Ik meld me zo aan en ga zeker je verhalen volgen!

    ENJOY!! Dikke kussen!

  • 07 September 2009 - 10:56

    Natasja:

    Super gaaf!

    Heel veel plezier en ik ga je in de gaten houden hoor!

    X Natas

  • 07 September 2009 - 11:55

    Anneke De Neef :

    ik vind het zo spannend
    wees voorzichtig aub

  • 07 September 2009 - 12:49

    Marilene:

    Joooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeoeoeoeoe! Nog 2 nachtjes slapen..knikkende knieen..zweet in de oksels..maar 7 maanden FREEDOM!

    Zal nog heel vaak op de site kijken!

    xxxx

  • 07 September 2009 - 18:00

    Jaap & Minca:

    Lieve Nathalie,
    We hebben ons weer aangemeld,zijn weer heel benieuwd naar je leuke reis.
    Wij wensen woensdag een hele goede reis en heel veel plezier, je ziet vanzelf onze berichtjes.
    Liefs Jaap & Minca

  • 07 September 2009 - 18:14

    Danny En Karin :

    hoi nichtje

    wat spannend het komt nu zo dichtbij bedankt dat je de link heb doorgestuurd zo kunnen we je een beetje volgen wat je doet spannend hoor en heb je alles al een beetje op oorde
    nou geniet ervan

    liefs danny en karin vervloet

  • 07 September 2009 - 19:12

    Jolanda En Erwin Van Dongen:

    Hoi lieverd,
    We hebben je net uitgenodigd als reisvriend op waarbenjij.nu. Dan staat er voortaan een leuk fotootje bij onze reactie. We kijken ontzetend uit naar alle mooie verhalen die zeker gaan komen. We zullen ze een tikkeltje jaloers gaan volgen vanachter onze computer in Gouda. Maar eerst gaan we je woensdag nog even heerlijk knuffelen!!!! Tot dan!!!
    Liefs, Jolanda

  • 08 September 2009 - 08:00

    Michelle Kapper:

    Hoi Hoi

    Net berichtjes gestuurd....maar ging niet goed...nogmaals:

    Echt ontzettend tof dat je het gaat doen, echt spannend!!

    Geniet van het ultieme vrije gevoel!!
    xx Michelle

  • 08 September 2009 - 09:34

    Daniëlle:

    Sawadhee!

    Wat ben ik benieuwd naar al je avonturen!! Ik zal je berichtjes trouw volgen :-).

    Geniet nog van je laatste dagje in Nederland!

    Dikke snif

  • 08 September 2009 - 11:11

    Rob, Wiet En Sofie:

    Nou, dat is een mooi vooruitzicht! Heel veel plezier en chillse!!!!

  • 08 September 2009 - 18:45

    Cees En Tonnie:

    Hoi lieverd, wij zijn ook aangemeld.
    Geniet van deze reis en wees aub voorzichtig.
    Kijken uit naar de eerste foto's en verslagen.
    Liefs Cees en Tonnie XXX

  • 08 September 2009 - 19:35

    Theo En Ada.:

    Lieve Natalie.
    We wensen je morgen een hele goede reis en geniet er lekker van. Wat heerlijk, om zoveel van de wereld te kunnen zien en meemaken. We hebben ons al aangemeld en vinden het ook heel leuk om alles te kunnen volgen.
    Hartelijke groeten en heel veel liefs.
    Theo en Ada.XXXX.

  • 08 September 2009 - 20:07

    Sylvie:

    Lieve Naat,

    Ik heb me aangemeld. Heel veel plezier en geniet ervan.

    xx Sylvie

  • 10 September 2009 - 08:59

    Anneke:

    lieve natalie ben je goed vertrokken met niet te veel traantjes ik hoop
    dat je een moord vakantie zal hebben kusjessssssssss

  • 10 September 2009 - 10:29

    Han En Margreet:

    Lieve Natalie, We hoorden van je moeder dat je aangekomen ben in Thailand. Fijn dat de reis goed verlopen is en nu maar lekker genieten.

    Heel veel liefs van: Han en Margreet XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Aftellen...aftellen Nog 2,5 maand en dan ga ik... 09-09-09 start mijn wereldreis...een droom die uitkomt! Mn ticket is binnen, nu nog vanalles regelen, goed door blijven sparen en GAAAAAAAAAAAN!!! Welke landen ben ik allemaal van plan te bezoeken: Thailand, Cambodja, Vietnam, Hong Kong, Australië, Nieuw Zeeland (misschien Fiji), Argentinië, Miami, Panama, Costa Rica en chillen en duiken en cocktailtjes en slapen en eten en chillen en zwemmen en zonnen en chillen in Mexico en Belize Ik ben van plan om 7 maanden te gaan reizen en bovenstaande landen te bezoeken. Maar reizen betekent vooral doen waar je op dat moment zin in hebt, eerder weggaan als je het niet meer leuk vindt en langer blijven als je er nog niet klaar mee bent...dus er kan nog vanalles wijzigen! Ben benieuwd! Ik heb er zin in!!! Om de thuisblijvers goed op de hoogte te houden, zal ik mijn ervaringen bijhouden op deze site, inclusief leuke foto's en filmpjes van Natalie around the world! Berichtjes worden zeeeeeeeer gewaardeerd! Ik vind het erg leuk om te lezen wie mn verhalen heeft gelezen, wat jullie ervan vonden en natuurlijk hoe het met jullie gaat! Xxxxx nog vanuit Amsterdam

Actief sinds 19 April 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 64853

Voorgaande reizen:

09 September 2009 - 30 November -0001

Natalie around the world

Landen bezocht: