Bangkok I'm back :-) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natalie Neef - WaarBenJij.nu Bangkok I'm back :-) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natalie Neef - WaarBenJij.nu

Bangkok I'm back :-)

Door: Natalie de Neef

Blijf op de hoogte en volg Natalie

10 September 2009 | Thailand, Bangkok

Sawadhee,
hier istie dan...het 1e reisverslag op locatie. En niet zomaar n locatie, maar mn favoriete Aziatische stad BANGKOK :-)
Het afscheid op Schiphol viel mee, maar was natuurlijk nog steeds moeilijk. Ik ben gewoon n drama in afscheid nemen, dus na 2 knuffelrondes dan toch maar met een traan en n lach en trillende handen (heb ik normaal nooit) de douane doorgegaan. Ondanks dat ik van deur tot deur 23u onderweg ben geweest, was het toch nog te doen. Alles prima gehaald en lekkere powermuziekjes erbij en de 1e Sex & the City aflevering gekeken in het vliegtuig :-)
In Bangkok aangekomen, wist ik gelijk weer waarom ik het hier zo geweldig vind! Onder veel andere mooie dingen, zijn de mensen hier echt aardig. Zat weer een uur met een taxichauffeur in de auto met verschillende pogingen om een gesprek te voeren. Meestal doe ik de pogingen, maar was toch n beetje moe en vond t wel prima om lekker voor me uit te staren en te genieten dat ik weer in Bangkok was. Maar hij bleef elke keer gezellig n praatje maken. En natuurlijk een lekker muziekje erbij...moeziek moeziek en hij pakte met n big smile een cd'tje met de greatest lovesongs...haha. En ik herinnerde me weer gewoon veel teruglachen en ja ja roepen en als je af en toe nog wat verstaat, is dat meegenomen ;-)
In mn hotel aangekomen, al mn spullen gedropped, bikini aan, naar de rooftop en plons het zwembad in :-) Heerlijk!!!
Net mn 1e Singha'tje op en nu naar mn 1e (en zeker niet de laatste) massage :-)
Ik heb hier voor 5 nachten geboekt en daarna denk ik richting mn favoriete eiland Koh chang voor nog meer massages, slapen, zwemmen en chillen in n hangmat!
Gezellig weekend alvast!
Dikke X

  • 10 September 2009 - 16:55

    Jessica:

    Jahoe....daar is het eerste bericht van mn zussie alweer!
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
    Wel heel vervelend al dat chillen, relaxen, zwemmen en die massages.
    Hier vallen de eerste blaadjes al van de bomen, de herfst gaat beginnen.
    Dikke kussen van ons !

  • 10 September 2009 - 17:11

    Miranda:

    Je reis is nu echt begonnen!!
    Blijf vooral ook veel filmpjes maken, superleuk om te zien!

    Kus

  • 10 September 2009 - 17:45

    Rens:

    Naat, geweldig. Blijf vooral filmen en foto's maken, echt te leuk! :-) Enne... een beetje tropische entertainment kan ik hier wel gebruiken ook...! ;-) Kussen!


  • 10 September 2009 - 21:55

    Mama:

    Dat is al snel zeg eerste bericht uit Bangkok;en wat is het weer verrassend leuk en vrolijk,ik hoef me al geen zorgen meer te maken zie ik wel!
    Wij hebben onze eerste Seniorendag achter de rug ;en het was echt fantastisch,allelei spelletjes ;zowel binnen als buiten,veel ex-collega's gesproken;waaronder natuurlijk Jack en Annemieke,heerlijk gegeten en gedronken en nu heel moe weer thuis.
    Pa slaapt al,maar ik moest eerst je bericht lezen,veel liefs XX mama.

  • 11 September 2009 - 06:31

    Daantje:

    Sawadhee Kha,

    Wat super om je eerste berichtje te lezen!
    Alle herinneringen komen weer boven van onze geweldige tijd in Bangkok!Geniet van de massages, the swimming pool en het lekkere eten. En van het weekend gaat er ook vast geshopt worden @the weekend market:-)!
    Dikke snif

  • 11 September 2009 - 07:42

    Jantine:

    Hee hunnie!!

    Jaloers!! Shopze en genietze in Bangkok en als je straks op Koh Chang bent wordt ik helemaaaal jaloers denk.. ;)

    XX

  • 11 September 2009 - 07:44

    Jolanda:

    He lief zusje,
    Heerlijk om te lezen zeg! Waar zit ik ook al weer: in mijn favoriete Nederlandse stad Gouda :-( ! Het eerste bericht van velen die zullen volgen! Ik kijk ontzettend uit naar al je belevenissen, foto's en filmpjes! Liefs, Jolanda

  • 11 September 2009 - 09:13

    Han En Margreet:

    Lieve Nathalie,
    Leuke opnames van de video en de foto's waren ook heel leuk. Snel al weer wat te horen. En lekker genieten maar!!!!
    Groetjes en liefs.
    Han en Margreet.

  • 11 September 2009 - 09:21

    Marilene:

    Joehoeoeoeoeoeo! Shit! Ik krijg geen automatische melding binen als er een bericht geplaatst is.. :-(! Ff kijken hoe dat moet..

    Wat fijn dat je er bent en alles goed gaat! Heel veel plezier!

    Heel veel liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 September 2009 - 09:23

    Mari:

    Jep..t is me gelukt..ik ben straks de 1ste ;-)! xxx

  • 11 September 2009 - 13:14

    Lis:

    Het is begonnen! Heel veel plezier...

    Liefs,
    Edwin & Lis

  • 11 September 2009 - 13:33

    Esther:

    Hoi daar!
    Wat een heerlijk filmpje. De beelden en geluiden zorgen ervoor dat ik het ook bijna weer kan ruiken.
    Geniet!
    Esther

  • 11 September 2009 - 21:30

    Anneke:

    wat een heerlijk begin van je vakantie wij nog een week ramadan en dan zijn we er ook weer klaar mee merk je daar iets van kusje

  • 12 September 2009 - 09:25

    Emma:

    lieve lie,
    helemaal top zo te horen, geniet lekker, wij denken aan je , dikke kus emma

  • 13 September 2009 - 11:29

    Theo En Ada.:

    Lieve Natalie.
    Wat leuk, dat je het ook zo naar je zin hebt en de foto's en filmpje waren ook erg leuk.Hier is het weer vandaag erg somber, maar gelukkig wel droog, dus ik doe vanmiddag nog even een rondje Binnenmaas op de fiets.
    Heel veel liefs en geniet er maar lekker van.

  • 14 September 2009 - 08:03

    Mildred:

    Hoi Natalie!

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad!
    En Kao San Road is super he!!
    Leuk je fotootjes en filmpje :D
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken!!

    Heel veel plezier en geniet van al dat chillen, dat zwemmen, dat chillen, die singhabiertjes, de lekkere massage's enneee... dat chillen he!! ;)

    -x- Mildred

  • 14 September 2009 - 08:45

    Ellen:

    Hoe relaxed! Geniet ervan, maar ik vertrouw erop dat dat zeker wel gaat lukken......

  • 14 September 2009 - 19:57

    Francis:

    Ik ben jaloers!!! Dat klinkt allemaal goed (vooral die massages en chillen) Leuke foto's! Ben benieuwd naar je volgende verslag. Lekker genieten daar! Liefs Francis

  • 15 September 2009 - 17:31

    Plien:

    Hee naat!

    jij bent net aan je grote avontuur begonnen; ik aan mijn nieuwe baan! Wereld van verschil haha! Je verhalen klinken nu al fantastisch; gaat vast helemaal te gek worden de komende maanden! Geniet ervan!

    Plien

  • 15 September 2009 - 17:45

    Sylvie :

    Hoi Naat,

    Goed zo dat je een fijne reis heb gehad. Leuke foto's en filmpje. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. Geniet ervan.

    xx

  • 15 September 2009 - 19:49

    Jaap En Minca:

    Wij begrijpen het helemaal dat Bangkok je favorite stad is, want ik zit nu dit te tikken in m n duster gekocht op de nachtmarkt in Bangkok dus een beetje zijn we er bij, wij hebben daar ook heel erg genoten van alles, want Thailand is heel erg leuk Natalie geniet van je dagen die je nog daar bent, en wij volgen je op de voet via je reisverslag.
    Heel veel liefs van ons en hele fijna dagen nog daar. Jaap en Minca.
    Wie zit er nu in haar duster?

  • 16 September 2009 - 13:49

    Jen, Thijs En Liam:

    Ha Nichtje!

    Leuk om te lezen hoe je het daar hebt! Wij zijn (gepast) jaloers hoor! Hier is t afgelopen met het mooie weer! Geniet er maar van dus! Hier alles prima, ook met Liam, wordt 14 oktober alweer een jaar, kan je nagaan hoe groot ie is als je straks terugbent! We houden contact tijdens je reis. Veel plezier in ieder geval!

    Veel liefs van Thijs, Jen en Liam!

  • 20 September 2009 - 15:24

    Peter:

    he natalie, hoe issie in bkk? nog met coen een singhatje gedaan? ciao, peter

  • 21 September 2009 - 14:03

    Eveline:

    Hi Naatje!! Goed te horen dat je weer helemaal in je reisvorm bent!! Blijf maar vooral veel sturen want zoals Jes al aangaf is de zomer toch echt aan het vertrekken: laat licht vroeg donker, zomerbruin dat van de beentjes gaat etc. Dus geniet maar extra daar, VEEL PLEZIER!!

  • 24 September 2009 - 14:35

    Jean & Leo:

    A great start to your world trip. I printed the text for Ome Leo who doesn't like peering at the computer! We look forward to your next instalment.
    Love & kisses from us.

  • 25 September 2009 - 08:12

    Marilene:

    Naaaaat! Enjoy Cambodja! Ik vetrek over een uurtje naar Schiphol :-)! Dus de komende 3 weken wat minder smsjes van mij, maar denk aan je hoor! Hele dikke xxxxxxxxxx

  • 15 Oktober 2009 - 15:52

    Bob De Neef:

    Leuk om te lezen wat je allemaal meemakt. Ga door met schrijven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Aftellen...aftellen Nog 2,5 maand en dan ga ik... 09-09-09 start mijn wereldreis...een droom die uitkomt! Mn ticket is binnen, nu nog vanalles regelen, goed door blijven sparen en GAAAAAAAAAAAN!!! Welke landen ben ik allemaal van plan te bezoeken: Thailand, Cambodja, Vietnam, Hong Kong, Australië, Nieuw Zeeland (misschien Fiji), Argentinië, Miami, Panama, Costa Rica en chillen en duiken en cocktailtjes en slapen en eten en chillen en zwemmen en zonnen en chillen in Mexico en Belize Ik ben van plan om 7 maanden te gaan reizen en bovenstaande landen te bezoeken. Maar reizen betekent vooral doen waar je op dat moment zin in hebt, eerder weggaan als je het niet meer leuk vindt en langer blijven als je er nog niet klaar mee bent...dus er kan nog vanalles wijzigen! Ben benieuwd! Ik heb er zin in!!! Om de thuisblijvers goed op de hoogte te houden, zal ik mijn ervaringen bijhouden op deze site, inclusief leuke foto's en filmpjes van Natalie around the world! Berichtjes worden zeeeeeeeer gewaardeerd! Ik vind het erg leuk om te lezen wie mn verhalen heeft gelezen, wat jullie ervan vonden en natuurlijk hoe het met jullie gaat! Xxxxx nog vanuit Amsterdam

Actief sinds 19 April 2009
Verslag gelezen: 1401
Totaal aantal bezoekers 64860

Voorgaande reizen:

09 September 2009 - 30 November -0001

Natalie around the world

Landen bezocht: